en månad och åtta dagar kvar

mina föräldrar har liksom alltid varit sorten som impulsivköper saker; tv, bil, landställe, hus. men jag trodde då aldrig att min pappa skulle impulsivköpa en resa till USA till oss två.
gråter typ av lycka.

har velat detta i alldeles för många år och nu ska jag dit. herregud, jag ska på wizarding world of harry potter ffs! helt sjuuuuukt.
Dessutom ska vi typ roadtrip:a genom hela florida i en cab. eller ja, inte hela florida, men hehehhehe.













Fort Myers, Orlando och Miami. Alltså jag klagar ju inte direkt...


Kommentarer
Postat av: Oskar

DIT SKA JAG OCKSÅ EN DAG.

2012-01-10 @ 23:40:29
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Låjs

Jag är otroligt glad för din skull och en smula avundsjuk :) men mest glad!!!

2012-01-11 @ 17:14:47
Postat av: Låjs

Jag är otroligt glad för din skull och en smula avundsjuk :) men mest glad!!!

2012-01-11 @ 17:15:13
Postat av: klara

du kommer älska det åh florida åh wizarding world jag är också avundsjuk!!

2012-01-12 @ 21:55:32
URL: http://leksaksbomb.blogg.se/
Postat av: nora

ÅH HANNAH SÅ AVUNDSJUK OCH GLAD FÖR DIN SKULL!! wow

2012-01-13 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0