det ingen tycker är intressant att läsa

jag har haft ett jättemysigt loooooov! :D

i fredags hade jag pokémonmarathon med ingen mindre än alice brallis och vi lyckades titta på hela första säsongen. så himla stolta cheyer. att vi misslyckades totalt med att göra chokladmousse behöver vi ju inte riktigt låtsas om osv, plus att vi faktiskt åt väldigt goda chips (och ben&jerrys) istället! :D sen tittade vi på glee också som en liten bonus för att vi är så himla awesome och ja, det var mysimysi ♥ 

i lördags var jag hos kusinerna för min käre moster hade fyllt år. vi åt jättegod mat och sen tittade vi på tillbaka till framtiden (som jag aldrig sett förut faktiskt) och den var bra! hehe.

i söndags träffade jag hanna! först gick vi till beyond retro på söder och kollade lite och sen gick vi till coffeehouse by george och fikade lite cheesecake och drack snickerskaffe. när vi tröttnade på det gick vi till x antal affärer och jag köpte en jättefin rosa väska! jag hade iofs lovat mig själv att inte köpa något på hela februari... men månaden var nästan slut, och det var rea!

i måndags gjorde jag inte så mycket. jag åkte till läkaren där de bestämde att dom skulle döda mig med mediciner. jag har ska dubbla astmamedicinen och fyrdubbla magkatarrmedicinen.... kuel! men sen åkte jag hem och bakade maränger! :D

i tisdags gick jag först upp för sent men det är okej för det är lov, och sen åkte jag till min kusin! vi tittade på i rymden finns inga känslor, drack kaffe och sen åt vi middag. hon har typ världens finaste lägenhet och jag vill bara bo där :D men sen var jag tyvärr tvungen att åka hem, och då fick jag sällskap av en fullgubbe på tuben, skitmysig kille! han luktade så gott också ♥

igååååååår vaknade jag av att våran hemtelefon ringde så då blev jag lite agro2000 på den men sen fick jag ett sms från sommer som ville åka till stan så då var det ju ganska tur att jag vaknat! så vi åkte till stora staden där hon handlade en födelsedagspresent till hennes syster och sen gick vi till wayne's där jag åt scones och drack en latte!
efter det gick vi runt lite och vi gick till manhattan (affären dåra. hehehe rolig chey) och 1. jag hittade typ världens finaste balklänning men den fanns inte i rosa och 2. jag hittade en annan skitsnygg klänning som jag faktiskt köpte. sen åkte vi hem till anusbananus och hämtade hennes grejer, dreglade lite över puck och mike och sen gick vi hem till mig där hon sov! (och vi tittade på gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! heheh förvånande!)

idag har jag och min familj blivit kattvakt för mina kusiner är i thailand och dom är så tussitussiga (katterna dåra)! <3<3
och jag och mamma åkte till vällingby och shoppade hela dagen och jag tror aldrig att jag köpt så mycket grejer på en och samma gång. jag köpte en klänning, två tröjor, en kjol, underkläder, skor, en jacka, tre par strumpbyxor, örhängen och strumpor! mitt liv är fint nu assooooooooooooo! ♥



imorn ska jag gå upp klockan fem för att jag, oliwia, klara och nora ska åka till ulricehamn och se sarah (och låjs) musikal! fett med party men inte att gå upp mitt i natten :)

PUSSSSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

partyyyy :)

2011-03-04 @ 00:14:36
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0