det blir nog bra det där ska ni se

okej så jag skulle ju behöva planera mitt liv så jag hinner med allt den här veckan..

till på onsdag har jag ett grammatikprov och så ska jag ha läst ut min engelskabok. Grammatiken kan jag typ men boken är 550 sidor i minimal text och jag har knappt börjat.
till på torsdag har jag två nationella prov men det kan jag inte riktigt träna på fastän jag egentligen borde plugga lite matte.
till på fredag har jag en ergonomiuppsats, en uppgift och ett biologiprov. ergonomiuppsatsen har jag skrivit typ en sida på och biologin har jag inte börjat plugga på alls.
och till nästa måndag har jag en matte a-inlämning som jag inte ens vågat titta på.

Ja, nu vet jag ju iallafall vad jag har! känns ju genast mycket bättre. not.

Kommentarer
Postat av: oliwia

du klarar det! FORTSÄTT SIMMA

2011-04-26 @ 06:45:42
URL: http://ingenue.blogg.se/ingentingegentligen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0