Chips och Cola är livet

IDAG ÄR HANNAH GLAD. HANNAH ÄR GLAD IDAG.

Hannah...
1. ..är konstig
2. ..är rolig
3. ..är fantastisk
4. ..är askalas
5. ..tycker småfjuttar av chips är jobbiga för det är jobbigt att äta dem

Det är sanningen om min vän Hannah. Ibland är Hannah ledsen, då brukar jag krama henne så hon bli glad igen.


Nu är klockan inte mycket men vi är redan trötta. Snart ska jag flytta till Stockholm så Hannah slipper vara ensam med Göran hela tiden. Egentligen borde jag inte åka hem alls. Men jag måste ju. Har vissa saker att ta hand om före jag kan flytta. Ta studenten och sånt. Men det behöver vi inte tänka på!

PS. Klara hälsar! DS.
PS2. Jag tror att Nora hälsar också! DS2.


(Vill bara säga att jag tycker väldigt mycket om Hannah, så jag säger det. Jag tycker väldigt mycket om Hannah!)


Kommentarer
Postat av: Sarah

<33333333

2011-04-21 @ 22:42:03
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/
Postat av: klara

Småfjuttar <3

gaaaaah <3<3<3<3<33<

2011-04-24 @ 02:47:32
URL: http://leksaksbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0