fett sur chey

asso idag var en väldigt konstig dag osm började allt annat än bra!

jag hade matte a prov första timmen och det var anussvårt, sen skulle jag och alice med våran "projektgrupp" till söder för att gå på nåt himla sidenmuseum och det var typ det tråkigaste jag har gjort.
SEN insåg jag att jag hade glömt besticken (vi skulle ha mat med oss) OCH jag hade tappat min plupp till navelpiercingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <------ inte överdrivet många utropstecken.
på riktigt, det är typ det värsta :o och så hade jag redan tappat en så nu har jag ingen .________________. så nu måste jag typ köpa en ny... fml.

iaf så gick vi och hälsade på lisa där hon praoade i sin skivaffär och då köpte jag en johnny depp film för ynka 40 kronor, så det var ju fint iallafall! plus att vi gick hem till henne och åt så då fick jag bestick.
efter det orkade jag och alice inte riktigt gå hem så vi stannade hos lisa medan hon jobbade. heh. jag somnade lite.



HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0