allt jag gjort idag är att vänta..

idag.. har varit en sjukt jobbig dag. jag kunde typ inte sova på hela natten så jag sov ungeär två timmar.
sen åt jag två mackor till frukost, gjorde mig iordning och åkte till sjukhuset med mamma och pappa. när vi kom dit fick vi först typ vänta i tre timmar, sen var det huuuur rörigt som helst i typ en och en halv timma, drack det äckligaste jag någonsin druckit (det var någon bedövningsgrej) och blev tillslut, med mycket om och men, flyttad till karolinska för vunxna.
så fick jag vänta ännu mer och tillslut kom det någon som frågade ifall det var okej att jag kom till någon avdelning där de som pluggar till att vara läkare jobbade, så jag gick dit.
så fick jag berätta mitt "problem" typ en miljard för hur många läkare som helst, och sen tog dom massa blodprover.
så fick jag vänta ännu mer och så fick vi tillbaka svaren och så tydligen har jag något problem med gallan.
allt jag fick äta var soppa, och jag får inte äta något efter tolv. jag måste fasta imorgon tills jag tillbaka och ta fler prover och lite annat och sen så vet jag inte vad som händer. de på sjukhuset ville ha kvar mig över natten, men jag ville hem, så jag är lite orolig över att jag ska få jätteont inatt med.

det enda positiva med dagen är att min läkare är extremt snygg. fast jag vet inte ens om det är något positivt.

men det blir nog bra det där ska ni se!

Kommentarer
Postat av: Sarah

puss på dig <3

2010-11-12 @ 23:38:52
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0