spännande tankar osv

igår tog jag en fika med min käre kusin anna efter skolan och nu har jag nyss avslutat ett väldigt intressant samtal med min bror om onödiga ämnen i skolan. vi kom fram till att det skulle vara så mycket smartare om man fick läsa saker man har användning av senare i livet. allvarligt talat, totalreflektion? visst, de som vill bli någon vetenskapsman har säkert stor nytta av det men jag tvekar på att jag kommer ha det. jag har en känsla av att jag inte kommer skriva en artikel om totalreflektion inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: jenniferr

sv: Ja det tycker jag verkligen. Jag och Fanny snacka om middag nångång. Sounds like a good idea huh? : D <3

2010-03-30 @ 21:29:05
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0