PLOOOOOOOOOOOOOOOOPP

woho! tisdag!!
okej, inte speciellt spännande alls faktiskt...

har tänkt hur mycket spanska som helst idag, på slöjden blev jag nästan klar med det jag håller på med och på elevens val var jag skum.... kanske inte så kontigt men ja ^^ och så fick jag ett jättefint armband av linnea! puss på henne!

sen gick jag hem iaf (inte till oliwia... jag saknar henne jättemkt .______.) och på vägen hem mötte jag bror min och ott så då gick (gled) vi hem på isen, inte speciellt enkelt alls faktiskt!
sen pluggade jag spanska och drack kaffe med min kära mor, väldigt mysigt :) dock inte att plugga spanska...

och snart är det desperate houswives and i'm lookin' forward to it! :]]]]]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0