jag älskar svensk musik så himla obeskrivligt mycket

igår var en speciell dag med en halvkontig matte, snäll dannyliknandesak, äcklig erik segerstedt, och skitgullig erik grönwall. jag och alice visade erik g hur man är söt och så ploppade vi för honom. jag tror att han tycker att jag är dum i huvudet, men det är ganska okej ^^

vid spånga station gick jag och alice och köpte en baguette, två påsar bilar och en cider och sen tog vi bussen hem till mej. jag blev skitkonstig men sen gick det (mesta) över :)
hade en jättemysig kväll/natt och vi åt gräddtårta också! hehe


idag gick vi upp typ klockan tio, åt frukost, fixade oss och sen åkte vi till lisenfisen. vi var där jättekort och sen åkte vi vidare till bengans! wohooo!
först spelade magnus weideskog och han var jättesöt! puss påN
sen kom ju iallfall timo och asso. hjärta på honom. så himla söt, gullig, konstig, charmig, rolig och duktig. och vi stod liksom i princip på scenen och det var skitcoolt! "vad kul att alla står så himla... nära!"

jag och alice träffade honom och tog bild och så signerade han mitt busskort. det blev väldigt fint och han var inte ett endaste dugg besviken på mej för att jag inte hade köpt en skiva, det är ju inte konstigt att man inte har råd i dagens samhälle!


seeeeen, gick vi iallfall till dÅnken och satt där i typ femhundra år och letade människor med fula danny-frisyrer. vi hittade fyrtio stycken! och det var väldigt mycket trevligt folk ute på stan också... haha x)

nu ska jag sova för jag är skittrött
PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0