ett desperate houswives och två cougar town avsnitt senare

Jag har kommit hem från Rebecca nu och jag känner mej sjukt seg i huvudet och så där, men förhoppnings går det över till imorn för då ska jag se Alice i underlandet med min käre kusin Magda!
Ska bli så sjukt roligt, har verkligen längtat efter att få se filmen och så har jag inte träffat Magda på länge, så det ska bli kul. :) Vi ska fika innan filmen tror jag, så det blir mysigt! :]

iallafall, hos rebecca gjorde vi inte så mkt... Men vi hann med att kolla på GSI och Vapenbröder och asso, jag är fortfarande lika amazed över hur snygg Anastasios är.. Så Rebecca satt och dreglade över Martin, och jag över Anastasios (eller Felix...) och andra Rebecca dreglade över Frank, awesoooooooooome!
mycket trevligt hade vi det iallafall och ja, det är alltid trevligt att vara med Rebecca :D<3

allt för mej just nu,
PUSS

Kommentarer
Postat av: r

hahaha jag ba vadå andra rebecca så ba hm juste xD

2010-03-02 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0