asklsfhKAHsajklhAKJFShsj

asso jag måste bara berätta om varför jag är så jävla arg.

jag har hållt på med en svenska uppsats jag vet inte hur länge, och typ satt en hel natt och renskrev den och bara suttit som en idiot och fått samanbrott och lite allt möjligt av att den gick åt helvete, men så kom jag till skolan idag och bara för att jag inte lämnade in den där jävla uppsatsen i onsdags fick jag ig. Ja, och vi hade fucking vikarie i onsdags så jag fattade inte ens att man skulle lämna in den.
ÅH JAG HATAR MIN LÄRARE HON KAN JU BARA GÅ OCH DRÄNKA SEJ SJÄLV OCH SEN SKJUTA SEJ I HUVUDET OCH BRÄNNA UPP SEJ.
men helt elak ska jag ju inte vara. jag får ju faktiskt skriva om hela jävla skiten på fyra elevens val lektioner som jag egentligen borde göra annat på. hon är ju riktigt givmild. ironin flödar.

ÅH JAG VILL SÄTTA MEJ I ETT HÖRN OCH GRÅTA :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0