åh älskadeälskade fredag <3

det var ju fredag idag och herregud vad skönt det var.
matten var jätteenkel och jag satt med alice som är så söt och alltid gör allt mkt roligare plus att jag kickade salles as på... vad det nu heter! ;D
idrotten var skitjobbig. på riktigt. gustav och oliver hade fys och asso, USCH. J O B B I G T. jag kommer få träningsvärk, jag svär :(
på SOn skulle jag och alice gå till skolsyster för att mätavägakollasynenochryggen osv och det tog aslång tid så när vi kom tillbaka hade ni NO och så slapp jag lite på den med! najjs värre ;D sen slutade vi halv tre och då slutade hanna också så vi gick hem tsm! hahah sjukt roligt vareeeeh. fast hon tycker jag är äcklig? :( dum hest isf ^^

imorn ska jag ju till lisafisa för att fira henne och alice (göran) och jag ser fram emot det skitmkt! ska bli sjukt roligt att träffa alla! och lisa och alice;
NI KOMMER FLYGA AV STOLEN
i'm just sain'

PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: alice

och jag älskarälskarälskarälskarälskarälskarälskar dej så mycket att jag nästan spricker.



och jag är sjukt nyfiken på imorgon, jag flyger nästan av stolen redan nu!

2010-03-12 @ 21:07:24
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0