nu ska jag soooooova

hejsan min kära lilla blogg! idag har jag verkligen varit huuuur slö som helst! jag vaknade kvart över tre och så gick jag typ ner och tittade på tv. klockan fyra kände jag att det var dags för frukost så då åt jag. men sen typ två timmar senare åt vi middag då jag äntligen satte på mej kläder (jag hade pyjamas tills dess 8D) och sen efter det tittade jag på one tree hill.
      typ kvart i elva tog jag och ida en promenad och jag kom hem igen vid tolv typ:)



galet seg dag men ändå ganska skön, har kollat på bröllopet, fint var det! det är typ en sånt bröllop jag ska ha, lite större förstås :D

imorn blir iallafall inte lika seg dag för då ska jag träffa ida! :D ska bli mysimysi!

PÖÖÖSS

Kommentarer
Postat av: nora

blir jag bjuden då? :DDD i'm looking forward to it!

2010-06-21 @ 19:39:13
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0