bara lite uppdatering

jag har faktiskt varit ganska busybusy på senaste (eller så inbillar jag mej bara det).

i fredags åkte jag med oliwia och hennes familj till ingarö där vi firade midsommar och hade det mysi. vi kom hem typ ett någonting och oliwia somnade så fort hon la huvudet på huvudkudden, haha x)
i lördags vaknade vi av att det åskade typ hur högt som helst och trots det dåliga vädret åkte vi till stan, tappra som vi är, förgäves (för min skull). typ alla affärer var stängda vilket sög since jag skulle köpa en bikini.
sen kom min mormor hem till oss och jag tror att jag tog en promenad på kvällen(?)
i söndags konfirmerade oliwia sej och jag var med i kyrkan. hon och jenny sjöng och spelade "miserable at best" och det var så otroligt fint.
efter själva konfirmationen åkte vi hem till oliwia där hon hade mottagning och sånt.
igår åkte jag och mina föräldrar och hämtade rebecca klockan elva och sen åkte vi till solvik och badade! första gången jag badade iår (skitsent, jag vet) och det var så skönt <3 vi åkte till rebecca och hämtade grejer och sen fick vi för oss att vi skulle åka till b&w vilket inte var en speciell bra idé. det var äckligt varmt på bussen och när vi gick brände jag axlarna.
vi åkte hem sen iaf. åt, tog en promenad och sen kollade vi först på "terror på elm street" och sen på "a fish called wanda" fint liv<3<3
idag åkte vi båt med papi vilket var hur mys som helst <3 jag verkligen älskar att åka båt!

imorgon ska jag träffa hanna. vi ska först vara i stan (med carrå tydligen!) och sen på kvällen ska vi typ grilla och så ska jag sova hos henne, mysi<3
på torsdag vet jag inte riktigt vad jag sak göra... det återstår att se :D
men på fredag ska nordells komma till åt, ytterst trevligt ;D

OCH PÅ SÖNDAG ÅKER JAG TILL MALMA!!! :DDDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0