men göööran då

jag är hur trött som helst.

har varit på malma med bvän i typ en vecka nu, papi kom och hämtade mej idag för att vi ska åka till varberg imorgon (typ skittidigt, nAjjs). jag har inte packat klart och jag kommer vara så galet trött imorn för jag ska duscha på morgonen också, älskarT


anyway, malma.

ganska awesome att ligga på en flotta en hel dag och sola och bada med en av de finaste någonsin. ganska fint att aldrig vara hungrig för att vi åt 24/7. ganska fint att spela kort varje kväll. ganska fint att jag fick hela oliwias familj att säga "gööööran"

PPPPPPPPPPUUUUUUSS

(och kommer inte ha nåt internet överhuvudtaget på en vecka nu, så nås på lureeeen!)



min lilla bebis ♥


Kommentarer
Postat av: oliwia

malma var bara otroligt, otroligt fint. <3

2010-07-21 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0