hela världen är så underbar

åååh, jag är på så extremt bra humör just nu! jag var och shoppade med mami idag i vällingby och köpte lite saker jag behövde plus en jättefin tröja som jag har velat ha jättelänge. sen köpte jag en present till min käre bror också, så det är bra:D

och imorn åker jag ju till dalarna och jag kommer ha värsta späckat schema! jag åker vid typ nio, sen ska jag och papi kommer fram ska jag och amanda direkt till vansbro och fika med magda och nellie, och sen kolla på jockes match. efter det ska vi hem och typ direkt åka till katta där vi ska äta taco, sen till nås på amandas klassfest och sen vidare till storängen! herregud fett nAjjs mannen!!!! :D

hoppas bara det håller i sej för det är awesÅme! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0