rebecca har fint hår, det är INTE platt och fult

hej mina små sötisar! :D

nu är jag hemma med rebecca och vi diskuterar mitt liv! :D och hennes, men det är ju liksom samma sak typ ;)
nu har vi väldigt trevligt, men förut var det inte riktigt lika trevligt, för vi håller på med nån himla NOgrej och så ska vi skriva om en vetenskapsman och så hade vi inte skrivit klart den... allt är olivers fel, han var extremt elak idag på NOn :( så iaf, vi var tvugna att skriva den nu ist, OCH VI HANN KLART! vi är så jävla grymma, det är galet! ;D


nu ska vi iaf tagga hem till rebecca och så ska vi dricka varm oboy utomhus (kan man ju undra varför vi ska göra det... men det får ni inte veta:D) och grejer, MYYYYYYYYS, fast kallt? äsch ;D
hon är dock inte så pepp på livet så jag tänkte peppa upp henne med ett charmigt litet blogginlägg, sounds awesome, visst? :D BLI PEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP REBECCA!! NUUU!

fast nu måste vi faktiskt gå, vi har mycket att stå i en dag som denna,

pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0