MY CHEMICAL ROMANCE KOMMER TILL SVERIGE I MARS

(älskar när rubriken inte hör till inlägget alls <33)


jag har haft en väldigt mysig helg.

i fredags åkte jag och rebecca först till kista där hon skulle köpa en cardigan (som hon inte hittade... men hon hittade två andra tröjor!) och då hittade jag en jättefin kjol från monki som det var 75% på (=<3<3<3<3<3<3) så den köpte jag och så.
sen när vi skulle åka hem fick vi stå och vänta på bussen typ hur länge som helst så jag började räkna sekunder samtidigt som jag hoppade på snötackor och människorna runt omkring trodde typ att jag hade någon allvarlig sjukdom. :]
     när vi kom hem åt vi hemmagjord pizza (<3<3) och sen hade vi det allmänt mys med choklad, cola, hannah med h och 21 jump street.

lördagen åkte jag och mami först till vby och kollade runt lite och sen kom oliwia hem till mig på middag (samt övernattning). vi bakade kladdkaka och gjorde verkligen ingenting annat... pratade med dialekt. nAjjs.


idag är det tredje advent och jag har knappt någon julkänsla i kroppen. men jag skrev min önskelista idag och den blev väldigt fin, mitt liv löste sig!

Kommentarer
Postat av: nora

men mcr :D:D:D

2010-12-18 @ 22:45:47
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/
Postat av: klara

jag är glad att ni tar chansen och pratar dialekt när jag inte är där <3

2010-12-21 @ 18:39:56
URL: http://leksaksbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0