snart helg

idag hade jag matte a och jag fick tillbaka mitt prov. vg- hehe. jag skäms för mycket för att ens få ångest över det.... nej men, jag pluggade faktiskt inte speciellt mycket. det är ju ändå nationella som spelar roll sen. en liten side note till dagens bravader är att jag och en gammal vän verkar ha begravit stridsyxan! faktiskt ganska skönt måste jag säga.

iaaaf. sen åkte jag till min riktiga skola och hade två lektioner, och sen gick jag hem för jag hade så ont i magen att jag knappt kunde stå upp ♥

har verkligen bara pluggat och inget annat. not. jag tittade på i rymden finns inga känslor och fixade studentpresent till min bror. dock inte helt fixat än.


hä-hääää-häj mä däj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0