jag fortsätter med min awesomeness

ja, matteprovet gick åt helvete men jag väljer liksom att inte tänka på det! istället kan ni få höra hur awesome jag var idag!

jag skulle ta gardasilspruta kvart i tre så jag skulle åka med bussen som gick tjugo över två. halv tre får jag ett sms från min mamma som undrar var jag är.
så då typ sprang jag ut ur klassrummet och sa till min lärare att jag behövde springa till spånga och jag tog mig dit på en kvart! asso jag är så himla stolt över mig själv faktiskt! men det var så himla jobbigt. så när jag väl skulle ta sprutan var jag jättestressad och spänd och så där så det gjorde skitont :/

men sen kom jag hem och pratade med min lilla aussie ♥♥ och efter det somnade jag när jag skulle plugga... hehe.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0