händer bara oss

jävla anuuuuuuuuuuuuuuus.

hade skrivit ett jättefint inlägg men så dampar datorn så klart. kul liv.


iaf så lyckades jag glömma min mobil hos lisa igår så stationen innan jag och hanna skulle gå av på fick vi åka tillbaka och när hanna skulle ringa lisa och säga att hon skulle möta oss nere i porten för att vi inte hade hennes portkod dog hennes mobil.
så vi stod och väntade utanför hennes port, jag vet inte hur länge, tills en gubbe skulle in så vi kunde följa efter. men när vi väl kom in insåg vi att det var fel port. som tur var kunde man gå igenom gården till den andra lägenheten utan att behöva en kod så tillslut fick jag tillbaka mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0