ÄLSKAR DU MIG?!?!

"tänk dig ett hål"
"ja, det så klart, bara du har ett hål så är ju du nöjd"
"jag menade ju faktiskt ett svart hål"

heheheheh min klass är knäpp i huvudet <3<3




iallfall var denna dagen faktiskt väldigt fin och efter skolan var jag hemma hos rebecca och vi hade extremt roligt (kanske för att vi inte pluggade så mycket som vi skulle ha gjort.. men äh!) och ja :)

sen kom jag hem och då gick jag och pappa och hämtade min bok om australien som jag hade beställt. så nu har jag något att göra inatt! :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahah australien <3 alltså åh



intelligent kommentar

2011-01-13 @ 18:24:19
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0