om min dag innan teknikuppsatsen



såhär såg det ut imorse när jag väntade på bussen. asso VÅR! jag vill verkligen inte att vintern ska få et återfall... jag är så himla redo för skinnjacka, converse och ett par strumpbyxor utan att frysaaaa! (jaa... eller asso inte bara det men ni fattar nog)


iallafall så hade vi frilufsdag idag så jag, rebecca, alice, sommer och moa gick från fridhemsplan till skanstull. men det var ganska fint för först gick vi förbi långholmsparken (där kent spelade i somras) och sen strand (där markus spelat) och som grädde på moset gick vi nästan förbi mosebacke och även där har man ju sett lilla krunis!

jag satsar på att vi har kvar våren tills det blir sommar iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0