nu kan man snacka om idiotvikarie...



det ni ser ovan är något jag skrev på ett repetionspapper vi gjorde till matten som jag inte visste att vi skulle lämna in, men så skulle vi visst det. men jag kände liksom att jag inte orkade sudda ut det så jag gjorde inte det.
så kom jag till skolan imorse och så ville min mentor prata med mig och jag typ ba w00t. iaf så hade min mattevikarie snackat med min mentor och lalala. iaf sa jag att jag skriver bajs på det mesta och att jag inte menade något med det och min mentor sa att jag skulle säga det till min mattevikarie så det inte blir några missförstånd!
och så gjorde jag det, och då började han skrika i ansiktet på mig. och så flippade han på hela klassen och sa att vi var omogna och ansvarslösa och lite såntdär och ja, allmänt mysig killeeeeee. det var lite läskigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0