fett najs JAOW

idag var en bra dag, efter skolan.
jag och beccis åkte till finastefinaste baresso för att jag skulle kolla om jag kunde få något sommarjobb där, och det skulle jag kanske få, awesooooooooooooome!
sen fick vi gratis fika där vilket alltid gillas och efter det hängde vi på the body shop ett tag.
Till slut kände vi dock att vi var hungriga så vi taggade till Spångisch och åt på il postino :D Var typ hur gott som helst ♥

sen åkte hon hem och jag gick hem och så där och nu måste jag typ städa... kul, verkligen!

PPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

body shop <33333333

2010-05-03 @ 22:07:12
URL: http://headman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0