"sjuk" idag ;D

ja, jag var ju inte i skolan idag, vilket var galet skönt.
Jag gick upp halv tolv och åt frukost, och sen segade jag bara en massa.
gjorde ltie läxor och försökte förstå mej på matten (jag fattade häftet, men jag glömde matteboken i skolan så jag kunde inte träna på det), läste engelskaglosorna och försökte lära mej spanskan (vi ska kunna en text utantill, skitsvårt!)

sen bakade jag kladdkaka, yummie!

och snart ska jag packa för det har jag inte orkat göra än, och lite sånt, för imorn åker jag ju till Dalarna!
Ska bli jättekul att äntligen få träffa Amanda igen (vi har inte träffats sen i somras) men det ska ju inte bli så kul att gå på farmors begravning... :/

H E I D O

Kommentarer
Postat av: alice

du valde sannerligen rätt dag att vara "sjuk" på 8)

2010-02-12 @ 19:26:46
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: Hannan

åh. puss på dig <3

2010-02-13 @ 19:52:34
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0