KENT IMORN OCH JAG ÄR PEPPPPPPPPPPPPP <3

idag har varit en väldigt underhållande dag. det började med hk, och så fick vi reda på att vi skulle ha teori. det var ju inte så kul eftersom jag inte äter frukost på torsdagar, men jag och alice blev klara snabbt med vårat teorigrejs så jag, hon, linda och vilma gick till hk-salen och bakade smulpaj! den blev jättedegig och inte speciellt god, men ja, det var mysigt iallfall!
På lunchrasten struntade vi i att gå till matsalen så jag alice och vilma skickade ett jättecharmigt sms till calle och bad honom köpa godis till oss, vilket han gjorde, schnel hest :]
På NOn lyssnade vi bara på en massa redovisningar, men på matten fick vi tillbaka våra prov, och jag fick mvg! jag är stolt :D
sen hade vi SO också och det var kul. kan även meddela att jag och alice för vidare "neeeej, gööööran!", det känns bra i hjärtat. <3

och så måste jag ju också tillägga att jag och emma bytte jackor idag! hennes jacka var väldigt mysig må jag säga :]

men nu måste jag plugga på franska revolutionen som jag har prov på imorn, kul!

PUSSILUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

gööööööööööööööööran <3

2010-02-25 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0