heheh, helg för mej nu då!

kort dag idag eftersom det är onsdag, najjs!

så jag gick hem och typ tog det lugnt och i läxa till på måndag ska vi ha intervjuat en "äldre människa" så jag gick och intervjuade min granne! det var... intressant.

nu sitter jag och dricker te (ur min favoritkopp), lyssnar på rebeccas spotifylista och fixar lite låtar till min mobil, väldigt mysigt faktiskt!

imorn är det ju då torsdag och "arbetslagets dag" men jag är "sjuk" så jag ska inte gå! ;D och på fredag ska jag ju till Dalarna så min helg har redan börjat, hihi.

pussochkram

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. Åh tack!<3



Jasså det måste du, anytime <3 irl eller facebook? telefon? :)

2010-02-11 @ 17:14:08
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0