tvåtusenelva i ett svep

JANUARI
Firade nyår hos Sarah i Ulricehamn. Blev kär i Australien och bestämde mig snabbt för att dit ska jag. och det ska jag. efter gymnasiet. typ.
Jag gick på öppna hus för att bestämma var jag skulle gå i skolan och pluggadepluggadepluggade.





FEBRUARI
Var typ inget annat än äckligt mycket plugg och ett hemskt motionspass till idrotten. Jag hade fin pizza noche med klasskompisarna.
Blev beroende av Glee och kär i Mark Salling. Bra grejer. För jag var liksom så där mysigt glad. Valde gymnasium gjorde jag också. Partyyy. Såg My Chemical Romance och nostalgiade min emotid.





 
MARS
Började titta på The Vampire Diares och blev kär i Ian Somerhalder istället. Hade ont i magen mest hela tiden och fick bekräftat att jag hade (har) magkatarr.
Min dator gick sönder och jag sörjde. Men det gick bra till slut, thank god liksom.
Beställde flyg och hostelbiljett till finaste London.




 
APRIL
Hade en idiotvikarie i skolan och nationella var i full gång. Var mongo på mattelektionerna med Alice.
Hade påsklov och Saris och resten av nördarna bodde hos mig ett tag. Fick träffa Oliwias engelsman och skrev en skitbra låt.
Började prata med den där snubben och firade valborg en dag för tidigt i en park med fina vener.








 
MAJ
Jag failade sönder mitt idrottsbetyg och hatade mina 310 poäng. Såg familjen och säkert! på grönan. Fyllde sexton år och blev firad i Rålis. Det var varmt på riktigt och man kunde ligga ute och sola.
Rökte vattenpipa i Solna och började hänga mycket med Celiuw.




 
JUNI
Slutade grundskolan och dissade balen för Tompas student.
Träffade snubben om och om och om igen. jobbade och fick en ny vän på köpet. Hatade att jag inte var på p&l men det var ändå okej. Hatade att Rebecca var i Spanien.
Var svinlycklig och älskade sommaren som började fantastiskt.




 
JULI
Åkte till London med fina vänner, drack vin och rökte i en mysig park och var alldeles för nördiga för vårt eget bästa. Kom hem och var en emotionell köttbulle. Levde i min Londonbubbla och var bara arg.
Åkte till Halmstad med familjen. Hade cocktailparty med gamla vänner.
Flippade sönder i Rålis och brydde mig inte.








 
AUGUSTI
Fick min älskade iPhone och flydde till Sarah i Ulricehamn. Fångade dagen och åt kakor. Badade för första (och sista) gången den sommaren. Kom hem och gick på konserter på grönan.
Började gymnasiet och träffade fantastiska människor. Förstod att jag gjort rätt gymnasieval och bästaste Sarah flyttade till Stockholm.
Firade Celia och fick lära mig stelhetens mamma riktiga mening på det hårda sättet.




 
SEPTEMBER
Fikade mest hela tiden med de nya klasskompisarna. Såg håkan på grönan. Myste med Oskar på hans ballkong.
Levde kvar i sommaren och gjorde ett fantastiskt första intryck när jag var alldeles för full.
Älskade S:t Eriks för att det var pluggfritt.






 
OKTOBER
Rullade vidare i skolan och gick på "insparksfest" där Emmas telefon blev snodd. Gick på bar för första gången i mitt liv och träffade alldeles för många pojkar. Firade Vilma och fick för att det var möjligheternas dag(ar). Insåg återigen hur jävla underbara mina klasskompisar är.
 






NOVEMBER
Älskade att det inte var vinter än. Var stammis på Lea's. Firade Sarahs nittonårsdag med finafina. Färgade mina toppar rosa.
Sov aldrig på nätterna och somnade på alldeles för många lektioner istället.
Var ute hela natten med Alice.







 

DECEMBER
Åkte till mitt älskade Dala-Järna och träffade Amanda. Gick igenom ettochetthalvt år och andades ren luft.
Det som inte får hända hände och allting stannade upp. Det blev kaos och allt var så overkligt.
Pappa opererades och farbror fick cancer.
Träffade snubben igen. Firade jul och hade alldeles för många släktmiddagar. Firade nyår med fantastiskt folk och hoppades på tur med den väldigt randoma nyårskyssen.

 






2011 var ett bra år men allt jag tänker på är ett namn. Har dock lärt känna nya människor som jag inte vet vad jag skulle göra utan och gjort helt sjuka saker rent allmänt. Egentligen har det varit ett bra år, men 2012 ska bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yeah!!!!

2012-01-09 @ 04:31:36
Postat av: Oskar

<3

2012-01-10 @ 14:10:06
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0