nästan helt normal

alltså jag vet att jag är lite mongo som lägger upp bilder på småbarn och skriver att jag vill ha en bebis, men jag tänkte liksom att det inte gjorde något eftersom ni redan borde veta att jag är lite... speciell?
och hursomhelst vill jag verkligen ha en bebis. Det vore så mysigt att bara pluttinuttiskrutta med den hela dagarna.... eh ja. ska bara hitta en bra pappa osv. Ian Somerhalder vore en rätt bra grej... kille... man... eller så.





Dessutom behöver jag något vettigare att göra när jag ska sova än sånt här
(vettigare saker = gulligulla med min pluttis)


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag accepterar dig hannah. jag gör verkligen det

2011-12-10 @ 03:07:24
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/dagarimaj
Postat av: emilia den allra beeezta

hahah zöööööööööötis!

2011-12-12 @ 11:56:53
Postat av: klara

omg kvinna DU SKULLE PASSA FETT BRA I DREADS?!?!

2011-12-15 @ 23:31:16
URL: http://leksaksbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0