mitt otroligt innehållsrika liv

jag har en teknikuppsats som ska göras som sagt och hur mycket jag än tycker om att skriva är ddet faktiskt helt ointressant att skriva och det här, och jag känner verkligen inte att jag är på humör, eller att jag har någon inspiration till det.
Sen är det ju den här jävla ficklampan också. den är i princip klar men det är en inihelvetesskit-del som är helt omöjlig att sätta på plats och ingen (läs: min lärare och pappa) vill hjälpa med mig heller, skiiiit :D

För att byta ämne lite (hehe) så har jag nyss gjort matteläxan och innan idag gjorde jag ju en diagnos. det var femtio frågor plus en enkätgrej som man skulle fylla i och ja, det var svårt (inte enkäten dåra)! hoppas bara att jag får mer än hälften rätt annars känner jag mig lite failad :] sen har vi vanligt matteprov den sextonde också och snart har vi säkert prov i matte a också ^^

i so:n pluggar jag till provet och på svenskan förbreder vi inför den argumenterande uppsatsen.



sen har jag ingenting mer att säga förutom att det enda jag gjort idag som varit roligt var att göra en rap-lista på spotify!



ps.
chorizo betyder bajskorv på spanska. vi åt chorizo igår. dock den svenska varianten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig din skrutt <3



och tak för kommentaren på bilden jag blev typ jätteglad :D

2010-09-07 @ 16:17:25
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0