det är ju roligt med skolan också

idag hade jag tänkt åka till bokhandeln i sundbyberg så att dom skulle kunna fylla i min praolapp och lite sånt inför min prao där.
så kom jag dit och hon kärringjäveln ba "jaha så du går i sundbyskolan... vi brukar ju ta in elever som går i skolan i sundbyberg... ja men då är det inte säkert att du kan få lalallala, men jag ringer dig ikväll och meddelar"

tror ni hon har ringt?
fan heller.

jävla anushål är vad hon är.



jag är på väldigt bra humör. men när det gäller en specifik sak så tänker jag iallafall inte ge upp i första taget. något säger mig att det kommer gå åt helvete ändå, men det är ett senare problem!

vi har en idiot till vikarie också. han tror att han är snyggast och smartast och bäst och jag vill bara att han ska försvinna från min skola.
jag tar ut min ilska över honom, men det förtjänar han.

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

mene ;_: <3

2010-09-28 @ 22:10:29
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Mouna

matte läraren chistoffer eller ? :)

2010-10-02 @ 15:05:00
URL: http://mounageelgad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0