familjen failar

jag har en väldigt intressant lördag idag och typ klockan fem somnade jag litegrann och sen vaknade jag när vi skulle äta typ klockan sju och då sa mamma åt mig att duka åt tre eftersom min bror fortfarande var i stan, och han svarade inte på mobilen så han fick skylla sig själv.
så gjorde jag det och sen skulle jag bara gå på toa innan maten och sen när jag skulle gå ner igen såg jag att datorn var på i tomas rum så jag öppnade hans dörr och där satt han!

mina föräldrar hade alltså inte märkt att tomas var hemma. och han hade varit hemma flera timmar. så om jag inte skulle gått upp hade han inte fått någon mat, charmigt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

fantastiskt bra när sånt händer!

2010-10-10 @ 23:21:12
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0