och sen var det det här med rubriker också

jag är sjuk och jag hatar att vara sjuk. önskade egentligen att jag skulle ha kunnat gått till skolan idag så att det där jävla provet md etthundratio obegripliga ord. Men det är ju också kul!

imorn är det ju iallafall tisdag och då är det även sundbyskolans dag! så alla mina kära vänner - ni är hjärtligt välkomna att åka dit och köpa mackor av mej, akii? :D bra, då säger vi väl det :)
nejmen det blir nog najs, bara det inte blir jättedåligt väder....

sen på onsdag ska jag iaf på bio med min kära kusinis och sen ska jag sova hos henne och efter det blir det att åka hem till nordells där vi ska äta middag, nAjjs!

men nu måste jag nog gå igenom de där orden igen om jag ska kunna dom imorn, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0