samarbetet mellan FN, EU och OSSE, någon som vet? :D

anledningen till varför jag inte bloggat på länge är för att läxorna och proven och skolan helt enkelt äter upp mej. bokstavligen. Ni vet det där trevliga som kallas liv? jag saknar det! men jag tror att jag kommer få tillbaka det på fredag iallfall för då är alla prov över och sånt, nAjjs.
men seriöst, jag har verkligen inget liv atm, tillochmed min lärare tycker det

"men kan vi inte få tänka på livet?"
"vilket liv?"


I L L A.


oh well, på fredag ska jag iallfall till annispannis för att fira hennes födelsedag så vi ska svulla gAlet (och röka vattenpipa hos kusinerna? :P), i like it.
på lördag har oliwia en överraskning för mej och jag är fett nervöööööös! oliwia om du ser detta; tÖnt!


men nu måste jag plugga igen, PUUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0