är inte riktigt redo för skolan imorgon

idag har jag gjort nästan allt som jag skulle. har dock inte städat men det glömde jag helt bort. på riktigt... sen tog jag ingen promenad heller, eller, en jättekort hem till linda och tillbaka. men jag måste börja gå mer! det är ju mysigt så jag fattar inte varför jag inte bara pallrar mej ut (svar: för att jag är S L Ö). men i will be better. jag ska helt enkelt börja orka mer. har jag bestämt, så det så!
måndag imorgon då blir jag nyyyyyyyy, det är ju faktiskt bara en vecka kvar tills jag fyller femton bast ;D

imorgon har jag iallafall matteprov första timmen, och efter skolan ska jag och mami på medicinsk fotvård. är nog ganska awesome med tanke på hur mycket problem jag har haft med mina fötter... blir nog bra det där ska ni se!


tycker att min blogg är väldigt tråkig utan bilder men jag tar typ aldrig kort längre, senaste gången jag tog kort var från orienteringsdagen (men man vet aldrig, de kanske också kommer upp någon dag)

jag ska iallfall försöka sova nu tror jag, s'att jag får lite sömn i mej!
PUSPSPSPSPPSUUUUSUSUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0