yes, randomness är min grej

jag älskar hur min familj får mej att bli på skitdåligt humör på mindre än en sekund :)

iallfall. efter i skolan dag var typ official day of randomness och jag gick hem med linda och ida, och så ville ida inte gå hem direkt så hon följde med mej en bit på vägen. sen bestämde vi oss för att ta en promenad. promenaden blev en tripp till lidl där vi köpte godis, och sen gick vi hem till mej och pluggade. jag pluggade so och hon skrev någon engelskagrej. mycket spännande! :)

nu tänker jag inte skriva nåt mer för jag vill inte och är lite för arg :D

puuuusss

Kommentarer
Postat av: Ida

Yeaah, randomness in my <3 :*

2010-03-24 @ 19:07:48
URL: http://idasavegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0