W to the O to the H to the O!

torsdag idag vilket betyder att jag nu har helg, awesooooome! :''D

hade spanskaprov idag och det gick faktiskt jättebra tror jag! hoppas bara att jag känner rätt också.... x)
sen var dagen inte så himla innehållsrik och så där, men när jag kom hem bakade jag äntligen herman!! det tog ett tag och tomas satt och blev förhörd på sin marknadsföring samtidigt... xD
"ja, till exempel kan man ju bli störd av någon som hackar choklad väldigt ljudligt och så vidare"
men det är fint :)

ska jag säga något annat fint?
JAG ÅKER TILL ULRICEHAMN/GÖTEBORG IMORGON OCH KOLLAR PÅ KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT.
helt okej typ ^^
nej men åh, jag träffar massa fint folk och kent och aklfjsaklfhalKfhsafhklsafh och på alice födelsedag och hela grejen! åh, så himla fint <3

nu har jag inte så mkt mer att säga förutom;
PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS

(vi hörs i sinom tid!)

Kommentarer
Postat av: Sarah

FIIIINT

2010-03-18 @ 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0