tror inte det finns någon värre sjukdom än magsjuka... USCH

så.. jag ringde nyss från hemtelefonen i mitt rum till mamis mobil där nere och sa att jag nog visst orkade se luftslottet som sprängdes.
trodde att jag inte skulle orka men efter min senaste powernap (jag kan inte ens räkna hur många såna jag haft idag) blev jag  mycket piggare och jag kan faktiskt stå upp nu.

idag då.. jag brukar alltid spendera mycket tid i min säng när jag är sjuk men denna gång har det varit extremt! jag har lämnat sängen för att duscha och gå på toa och jag har inte ens varit på nedervåningen.
sen har jag levt av bubbelvatten, saft och cola idag också, börjar bli lite hungrig.. 8) fast jag åt faktiskt en macka innan och den fick jag behålla så det verkar lovande!

iallafall pratade jag med Magda idag, och det bestämdes att vi ska se filmen när jag blivit frisk, alltså förmodligen i helgen. So i'm lookin' forward to it! :'D



men nu ska jag gå ner och titta på film
PUSS

Kommentarer
Postat av: alice

jag lider med dej, krya !

2010-03-04 @ 12:35:48
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0