tankar inför skolstarten. hannah 6 år

Hur känns det att börja i skolan?
-Bra. Lite pirrigt. Det kittlas i magen.

Vad tror du att du kommer få göra i skolan?
-Rita. Då tänker jag rita med fröken Rita.
Och ha en bricka med mat på, det är en grej som man inte har på dagis.

Vad tror du att du kommer lära dej i skolan?
-Jag vet inte, för jag kan redan simma...

Hur känns det att få sluta på Humlan?
-Ledsamt. Jag känner er så bra och så ska jag lämna er och det är inte så roligt då. Det är lite kul och trist att lämna dagis, man känner alla här så bra. Det är inte bara att  säga hipp hurra och sluta på dagis.

Är det någonting du oroar dej för inför skolstarten?
-Att inte kompisarna ska leka med mej.

Kommentarer
Postat av: Sarah

det är inte bara att säga hipp hurra och sluta på dagis.

det är några sanna ord, haha <3 sötis!

2010-03-10 @ 00:31:15
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/
Postat av: oliwia

HAHAHAH söt. <3

2010-03-10 @ 07:32:33
Postat av: Jenny

hahah åh sötpluttis <33

2010-03-10 @ 14:17:37
URL: http://headman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0