o m g

idag var det ett år sen jag, lisa och alice träffade hanna och fanny för första gången och det är, sjukt. det har hänt för mkt för att vi bara ska ha känt varandra i ett år.
detta år (förra?) har varit så... konstigt. själva anledningen till att vi träffades försvann liksom och gjorde oss alla starkare. alla förändrades. och jag vet inte, det har hänt så mkt bara, jag förstår det inte ens. kan liksom inte sätta ord på det men, jag älskar er. allihop. även fast jag typ tappat kontakten helt med en osvosv.
jag älskar er och ni har förändrat mej sjutk mkt allihopa och en av er hjälpte mej så sjukt galet mkt när jag verkligen behövde det och ja, puss på er, vi ses imorgon. <3

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0