nu är du inte så macho pikachu!

tjosaN

idag vaknade jag klockan tre, eller, mamma väckte mej klockan tre och alltså, jag förstår inte ens hur det gick till!
jag har sovit typ konstant i två dygn nu..
iallfall mår jag mycket bättre, och jag åt tillochmed middag idag! Så jag ska ringa Magda snart och kolla om hon kan kolla på bio imorn :]

förutom att sova idag har jag ju faktiskt gjort liiite annat också! jag har haft lite quality time med min mamma och min bror och så har jag skrivit lite på min svenskauppsatsgrej som skulle ha varit klar för typ en vecka sen ^^

men sen; det bästa av bästa - jag och tomas tittade på pokémon två idag, asso ååååååh, så himla underbar! och typ galet rolig, jag satt där och höll på att skratta ihjäl mej, åh lycka <3

men nu ska jag ringa kusinen min!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0