idag kände jag vårkänsla ända ner i tårna :*

jag är hemma nu och har egentligen ingen större lust att blogga för jag vet att jag måste städa innan det blir kolsvart och jag vill inte riktigt...

men igår var iallafall jättemysigt! så himla roligt att träffa alla som jag inte träffat på typ en miljard år. så kvällen spenderades med hanna, hanna, fanny, alice, lisa, jennifer och emelie (och två gröna dildosar, CHARM :D) och vi åt skitgod mat, lekte en asrolig lek, tittade på melodifestivalen, åt créam de la créam de la Edgar och frukt (jag, hanna och jennifer åt absoluuut inte upp all passionsfrukt!). BTW, SALEM SKULLE HA VUNNIT!!!! .________. jag hatar svenska folket :(

sen gick folket iallfall hem och jag, alice och lisa satt och diskuterade livets alla stora frågor och hade det väldigt mysigt. :]



men nu ska jag samla kraft för att städa.... wish me luck!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

kul att de låg en hel hög med passionsfrukt framför oss efter inte alls... så länge efter dom ställt fram de hahahha : D

2010-03-15 @ 14:30:06
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0