äntligen ett riktigt inlägg!

ja, det är sant! jag ska skriva ett riktigt inlägg idag :'D

det var ju torsdag idag och som ni kanske vet är torsdagar skitjobbiga dagar men dom brukar bli okej för att jag alltid är så himla flummig med alice. så blev det inte idag
jag blev jättesur vid lunchen av ingen anledning, på NOn fattade jag typ ingenting, och inte på matten heller, och då fick jag och alice inte sitta brevid varandra, vilket vi alltid gör.
men jag gillar min klass himlans mycket ibland faktiskt.

jag satte mej brevid alice iallafall för att khadja gick iväg någonstans och så fick jag ett litet psykbryt över att det är SOprov imorn och hur mycket som helst nästa vecka. då kom gustav och alex dit och alex ba "men asso lyssna här. jag fick ig i det och det och lalala, det kommer gå bra för dej!" och så var de jättesnälla och så :) "du kan inte vara ledsen när tittar på meeeeeeej!"

sen innan SOn flippade calle men det försvann lika fort som det kom och sen var han trevig igen...
jag sårade alex djupt men sen orkade han inten vara ledsen längre så han kom på besök till mej och alice (där fick vi iallafall sitta brevid varandra!)

sen var det slut på dagen och jag gick hem och pluggade lite SO och var social med bror min och lite så.
vi åt vofflor till middag eftersom det är voffeldagen och det var asgott! :DDDD
vid middagen ringde alice och kom med spännande nyheter (hehe) och sen pratade vi efter middagen liiite för länge men sen skulle alexander komma och hälsa på så jag var tvungen att lägga på :( men vi bestämde iallafall att det blir lets dance imorn och sen sover hon hos mej och på lördag blir det  T I M O <3

händelserik dag fo sho!

P U S S I L U S S

Kommentarer
Postat av: Sarah

voff!

2010-03-28 @ 12:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0