typ världens bästa helg?

hellu världen!

jag tänkte ta och berätta lite för er om min helg som varit, för den var jävligt awesome :]


i fredags gick jag hem till annas i spöregn och det var inte så kul, men vad gör man inte för henne liksom? :D när jag kom dit hade bara vilma och alice kommit fastän jag trodde att jag skulle komma typ sist (det hade uppstått vissa komplikationer). anyways, när alla hade kommit satt vi i soffan och snackade lite skit och sen efter ett tag beställde vi pizza (<3) som kom till huset en timma senare.
vi satt och åt ett bra tag och efter det gick vi upp och så öppnade anna sina presenter (tror jag? xD). hon fick världens bästa av mej och alice, helt nya ögon.
      resten av kvällen bestod av dans, skrik och allmän konstighet på balkongen (vi kollade på elaka tjejer också :D)


i lördags kom oliwia och hämtade mej hos anna tjugo i tio och sedan skyndade vi oss till spånga station. när vi väl var framme (fick oliwia nackspärr </3) var jag väldigt inne i ett samtal samtidigt som vi åkte ner för rulltrappan och gick mot perrongen och så plötsligt så ploppar sarah och klara fram och ba "tjaah". jag dog lite.
de tog mej till centralen där de satte på mej ögonbindel och så fick jag hörlurar i öronen s'att jag inte kunde höra någonting. efter det satte de mej (och sej haha) på ett tåg där vi satt i ungefär en timma (nästa: rio de janero!). de matade mej med godis och typ... skrattade åt mej, men det är ju också kul! :D
         sen kom vi iallafall fram och så tog de bort ipoden och ögonbindeln - och vi var i finaste eskilstuna ♥
vi gick och handlade matis till en picknick och de försökte hitta en obestämt plats (absolut inte hagnesta hill) men de hittade inte det så vi satte oss på en mysig liten gräsplätt istället.
Tillslut började det dock regna så vi drog iväg (till jockes å samis gymnasiumtid <3<3) och annat trevligt.

Vi kom hem till klara typ vid åtta och då åt vi, väntade på att jenny skulle komma, träffade klaras pojkvän (chachaaah bloggen!) och hans kompisar (luktar det inte lite syrener?) och sen satt vi och pratade vid klaras köksbord - FIIIINT.

jag hade en sjuuuukt fin helg och tack alla finisar som bidrog till det och ett extra tack till klara, sarah och oliwia - vad vore jag utan era andetag?


PUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: oliwia

du förtjänade den där helgen finiiiiiis!

2010-06-02 @ 08:30:27
Postat av: Sarah

puss på dig <3

2010-06-03 @ 22:04:26
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0