snaaaaaaaaaart helg!

Torsdagar, åh kära torsdagar...

Först på HKn gick det okej, vi gjorde kycklingsoppa men den hade lite konstig konsistens... heh. x) Men det gick bra iallfall för vi är så pro!
På spanskan skrev jag och Linda ett helt A4 på datorn på spanska, vi är sjuuuukt duktiga faktiskt!

och sen efter NOn var det matte och ja, matten på torsdagar är så himla inte okej egentligen men ändå så sjukt roliga. Alice sitter alltid brevid mej då och asso... klockan är sent och det är i slutet av veckan vilket oftast resulterar i alldeles för mycket teckningar och skratt. Det blev dock ingen tuggummi-incident av Calle men det var roligt iallfall! FYI är jag och Alice sjuuuuukt bra på att spela luftinstrument!
sen på SOn blev jag sur, för tydligen ska vi ha "arbetslagets dag" på torsdag och då ska vi gå på Djurgården i två timmar och sedan gå på museum, med blandat folk från sexan och sjuan, JAG VILL INTE.

fast denna dag var lite sorglig också för Rebecca var hemma! Fast hon ska komma imorgon iallafall så det är bra. :'D

Efter skolan åkte iallfall jag med mami och papi till Vällingby och så köpte jag ett par skitsnygga leggins (<3) och så tittade vi på skor som jag kan ha på farmors begravning men hittade inga (det löste sig som tur var, jag ska låna av Rebecca!) och sen handlade vi mat!

Nu ska jag snart gå och lägga mej men imorn blir en fin dag med finisarna Rebecca och Hanna, är galet taggad! :''D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0