"men vad är meningen med att skriva dit tal om man ändå ska ta bort dem?"

hejsan hoppsan!

jag hade en jättebra dag idag faktiskt! På HKn kanske det inte gick jättebra men det var ganska rofyllande ändå liksom, och sen på lunchrasten stod vi i korridoren hela tiden för att vi inte orkade gå till matsalen, chiiill! :D

matten var typ, skitrolig x) khadja skulle lära alla typ Ax2/A och grejer och asso, HAHAHAHHAHA, så himla roligt. jag gillar min klass ibland kan jag bara säga lite så där spontant.
På SOn hade vi bara nutidskryss (som bestod av att slå casper) och sen tittade vi på en film, wohoo

När jag kom hem fixade jag lite med bilder osv och sen åkte jag och min kära familj och åt på en kinaresturang och det var galet gott, :'D

plus att min papi har fixat högtalare till mej, dock funkar bara två av fem så jag vet inte hur jag ska göra... men jag hoppas att han kan hjälpa mej snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0