innehållsrik dag fo sho!

idag har jag... hunnit med väldigt mycket!

Vi skulle ju till ungdomsmottagningen med klassen, så jag stod och väntade på bussen till spånga i typ en halvtimma, men den kom aldrig, så linda ringde sin mamma och så kunde vi åka med henne.
När vi kom dit fick vi lära oss en massa spännande saker *host*, och sen efter det gick jag, alice, linnea, vilma och linda och åt, GOOOOOTT! :DD

Linda och Alice stannade kvar i kista, men eftersom jag har ett sånt extremt pressat schema (;D) åkte jag med vilma och linnea hem. Bussarna gick faktiskt jättebra tillbaka (MEN JAG BRÖT MIN NAGEL!!! och linnea och vilma mobbade mej jättemycket för det D:), och på vägen till min älskade anna som jag skulle hem till passade jag på att hämta lite grejer som jag glömt hos rebecca när jag sov hos henne i fredags. Hon var dock sjuk så det blev inte så långvarigt (kryakrya älsklingen min <3), men sen gick jag hem till anna och det var lika mysigt som vanligt.
Vi kollade på prinsessa, och allvarligt talat, jag tror anastasios soulis är världens snyggaste människa, helt galet!

Anyway, vi håller ju på att renovera vårat vardagsrum och så där, så det luktar typ jättekonstigt på nedervåningen, så min kära familj bestämde att våldgästa hemma hos anna (asso det är mina kusiner) med pizza! hawaii ftw<3

sen åkte vi hem för ett tag sen och nu är jag galet lycklig!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0