"Igår åt jag en banan, och det var så JÄVLA GOD. Så jag tog en till"

Ibland gillar jag min klass.
Typ hela SOn satt jag, Rebecca, Linnea och Casper och diskuterade en massa livsviktiga saker (köpseskjortatio) och en massa sånt spännande och ja, det var roligt.

Sen efter skolan åkte jag och Rebecca till Vällingby och jag köpte en sjukt fin skjorta (älskarT) och så skulle jag köpa ett par leggins också men det glömde jag för jag är fail. :D men vi gick, som bestämt, till dÅnken och köpte varsin milkshake, sjuuuukt gott! <3
    Sen kom Rebeccas pappa och skjutsade hem kärringen från Pakistan. ^^
    När jag kom hem märkte jag att Natalie var där, väldigt trevligt må jag säga! Vi satt och pratade lite, hehe.
"vad var det för bild på din bilddagbok?! jag är helt säker på att jag såg någon hålla i en smirnoff ice! Och sen den där listan... Tro inte att jag inte håller koll på dej!
Och en grej till... drick med måtta!"

Dagens visdomsord från Natalie fo sho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0