hejjagsprickeravlängtan

nu har jag pluggat SO som en idiot och vill bara sova...
fast jag sitter och lyssnar på kent och mamma kom nyss in att hon ska sätta in lite mer pengar än vanligt på mitt kort, bara för att jag är så snäll. hon är ganska bra ibland den där mamma ;D<3

iallfall. imorn är det kent! jag är så jävla peppad att jag bara vill springa runt, hoppa, skrika och gråta (vilket jag förmodligen kommer göra imorn också). jag tänker knappt på att vi faktiskt får lov imorgon också! men det får ju ju, och det är så jävla skööööööönt. <3 god bless it!

men ja, kent imorn, och inte nog med det, jag får även träffa alla finisar som jag inte träffat på länge nu, lovely! :'D


Kommentarer
Postat av: Sarah

så fint <333

2010-02-25 @ 23:00:38
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/
Postat av: alice

jag är så glad att du är glad världens finaste <3

2010-02-26 @ 07:22:18
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0